چلسی ۲ – ۲ لیورپول ؛ نمایش شکوه و عظمت جزیره در باکسینگ دی

لیگ جزیره:تقابل تماشایی و جذاب دو تیم چلسی و لیورپول در لندن با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.برای ادامه با سایت لیگ جزیره همراه باشید.

اگرچه این لیورپول بود که در دقایق ابتدایی دو بار به گل رسید، اما چلسی در اواخر نیمه اول گل های خورده را جبران کرد و در نهایت دو تیم در دیداری پر از موقعیت های گلزنی به تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

در همان دقایق ابتدایی مسابقه بود که محمد صلاح روی پاس سادیو مانه و تحت فشار پرس تیاگو سیلوا فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ادوارد مندی واکنش خوبی نشان داد. در دقیقه هفتم این دیدار بود که روی اشتباه عجیب ترنت الکساندر آرنولد و سماجت کای هاورتز در سمت چپ این چلسی بود که تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما کریستین پولیسیچ در موقعیتی تک به تک نتوانست تیلو کهرر را از پیش رو بردارد و این فرصت فوق العاده از دست رفت.

اما در دقیقه ۹ و در سوی دیگر میدان این سادیو مانه بود که از اشتباه بزرگ چالوبا نهایت بهره برده و در موقعیتی تک به تک ادوارد مندی را از پیش رو برداشت و با ضربه ای دقیق موفق شد گل اول لیورپول را به ثمر برساند.

در دقیقه ۱۹ و روی ارسال میسون مونت از سمت راست بود که مارکوس آلونسو با ضربه ای محکم فرصت خوبی برای زدن گل اول چلسی داشت، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه ۲۶ لیورپول به گل دوم رسید. محمد صلاح، ستاره مصری این تیم با حرکتی تکنیکی از سمت راست حرکت کرده و از زاویه ای دشوار و با ضربه ای دقیق موفق شد گل دوم را نیز به ثمر برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *