آمار تقابل رئال مادرید و دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا

اخبار لیگ جزیره: رئال مادرید و دورتموند از تیم‌هایی هستند که در لیگ قهرمانان اروپا بارها مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و رقابت‌های جذابی را رقم زده‌اند. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

آمار تقابل رئال مادرید و دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید در ۷۳ بازی مقابل تیم‌های آلمانی ۳۷ پیروزی، ۲۱ شکست و ۱۵ تساوی ثبت کرده است. در مقابل، دورتموند در تقابل با تیم‌های اسپانیایی در ۲۹ بازی، ۹ پیروزی، ۱۱ شکست و ۹ تساوی دارد.

رویارویی‌های رئال مادرید و دورتموند در لیگ قهرمانان نیز به ۱۵ بازی می‌رسد که رئال مادرید با ۷ پیروزی و دورتموند با ۳ پیروزی دست بالا را دارند، در حالی که ۵ بازی به تساوی ختم شده است. رئال مادرید موفق به زدن ۲۶ گل شده و دورتموند ۱۹ گل به ثمر رسانده است. کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی رئال مادرید، ۱۴ بار مقابل دورتموند قرار گرفته و ۸ پیروزی و ۶ شکست را تجربه کرده است. یکی از خاطره‌انگیزترین نتایج در این تقابل، مربوط به شکست ۴-۳ رئال مادرید مقابل شالکه در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ است که تنها شکست این تیم در ۲۴ بازی خانگی اخیرش مقابل تیم‌های آلمانی محسوب می‌شود.

رئال مادرید و دورتموند بارها در مراحل حساس لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفته‌اند و هر دو تیم از قدرت‌های این رقابت‌ها محسوب می‌شوند. آخرین تقابل این دو تیم نیز به مانند مسابقات گذشته پر از هیجان و چالش‌های فنی بود. از مهم‌ترین نکات در این بازی‌ها، توانایی هر دو تیم در حمله و دفاع بوده است، به خصوص در فصل‌هایی که هر دو تیم توانسته‌اند به مراحل پایانی این رقابت‌ها برسند. اگرچه رئال مادرید با ۷ پیروزی دست برتر را دارد، اما دورتموند هم با عملکرد خوب در برخی بازی‌ها، توانسته خاطرات درخشانی را رقم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *