آب پاکی ستاره انگلیسی روی دست لیورپول

اخبار لیگ جزیره: آنتونی گوردون ستاره انگلیسی که خیلی مدنظر سران لیورپول قرار داشت، قرارداد جدیدی با نیوکاسل به امضا رساند. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

آب پاکی ستاره انگلیسی روی دست لیورپول

آنتونی گوردون در فصل گذشته یکی از ستارگان تیم ادی هاو بود و حتی به تیم ملی انگلیس برای مسابقات یورو 2024 دعوت شد. درخشش او باعث شد تا توجه باشگاه های بزرگی مثل لیورپول به او جلب شود و حتی او را جانشین محمد صلاح می نامیدند. اما گوردون قرارداد جدیدی با نیوکاسل به امضا رساند تا فعلاً اخبار و شایعات راجع به رفتن او به آنفیلد کاهش یابند.

آرسنال دیگر باشگاهی بود که به گوردون علاقه مند بود، اما نیوکاسل نمی خواست به هیچ عنوان ستاره 23 ساله خود را از دست بدهد و حتی ادی هاو در ابتدای فصل بارها تاکید کرد که گوردون، نقش کلیدی در برنامه های او ایفا می کند.

گوردون به وبسایت رسمی نیوکاسل گفت: “فکر می کنم باشگاه در شرایط خوبی قرار دارد. از زمان انتقال مالکیت، فراز و نشیب هایی را تجربه کردیم و من عاشق این باشگاه هستم. واقعاً از بازی کردن در این تیم لذت می برم. کاملاً خودم را با باشگاه وفق داده ام و من اینجا هستم تا برنده یک جام شوم. خلاصه داستان این است که ما باید یک جام به دست بیاوریم. فتح یک جام باورنکردنی خواهد بود، چون هواداران خیلی وقت است که می خواهند جام ببرند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *