واکنش ستاره بارسلونا به انتقام گرفتن از بایرن مونیخ

اخبار لیگ جزیره: فردا شب (چهارشنبه دوم آبان ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران، قرار است که بارسلونا و بایرن مونیخ به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی حساس که در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود، چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم موفق می شود نتیجه مطلوب خود را به دست بیاورد. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

واکنش ستاره بارسلونا به انتقام گرفتن از بایرن مونیخ

رافینیا در این فصل از رقابت ها یکی از ستاره های بارسلونا بوده است. بارسایی ها امید زیادی دارند که این بازیکن در بازی مقابل بایرن مونیخ بدرخشد و گلزنی کند و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش می رود. بارسا در سال 2020 یک باخت هشت بر دو مقابل بایرن مونیخ داشته است و آن نتیجه هنوز از خاطر هواداران بارسلونا و بایرن مونیخ پاک نشده است.

رافینیا در واکنش به این که آیا بارسلونا به دنبال انتقام گرفتن از بایرن مونیخ هست یا نه، گفت:” نتیجه ای که برای بارسلونا در آن بازی مقابل بایرن مونیخ رقم خورده است، برای ما جای تاسف دارد اما این به آن معنا نیست که ما به دنبال گرفتن انتقام هستیم بلکه هدف ما این است که سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و با یک برد شیرین این بازی را ترک کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *