طعنه مدیر سابق باشگاه بارسلونا به رئال مادرید در مورد پرونده نگریرا

اخبار لیگ جزیره: خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا، در جدیدترین اظهاراتش به موضوع جنجالی پرداخت‌های بارسلونا به داوران، که به “قضیه نگریرا” معروف است، واکنش نشان داد. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

طعنه مدیر سابق باشگاه بارسلونا به رئال مادرید در مورد پرونده نگریرا

گاسپارت ادعا کرد که رئال مادرید در طول تاریخ خود “صدها نگریرا” داشته و امیدوار است که این قضیه ادامه یابد تا مردم به دروغ‌های این باشگاه پی ببرند. گاسپارت به یادآوری تجربه خود در دوران ریاستش پرداخت و گفت که هواداران در نیوکمپ با دستمال‌های سفید خواستار خروج او شدند، اما به این نکته اشاره کرد که اگر واقعاً در حال خرید داوران بود، نباید در بازی‌ها شکست می‌خوردند و مجبور به ترک باشگاه می‌شد.

گاسپارت این ادعاها را در زمینه اتهاماتی که به بارسلونا نسبت داده شده، در حالی مطرح کرد که بارسلونا در حال حاضر با تحقیقات قضائی و نیز بازرسی یوفا در این مورد مواجه است. پرداخت‌های بارسلونا به خوزه ماری انریکه نگریرا، که در مجموع بیش از ۷ میلیون یورو بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ به او پرداخت شده، در حال حاضر در کانون توجهات است. بارسلونا بر این باور است که این پرداخت‌ها برای تهیه گزارش‌های داوری و اطمینان از بی‌طرفی داوران انجام شده است، در حالی که دادستان‌ها به دنبال شواهدی از فساد و تبانی در این پرداخت‌ها هستند.این موضوع به تنش‌ها بین بارسلونا و رئال مادرید دامن زده است، به ویژه با واکنش‌های اخیر رئیس بارسلونا، خوان لاپورتا، که رئال مادرید را به دخالت در این پرونده متهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *