لیونل مسی جایزه نشریه مارکا را دریافت کرد

اخبار لیگ جزیره: لیونل مسی، ستاره آرژانتینی فوتبال، به‌عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از سوی نشریه مادریدی مارکا انتخاب شده بود جایزه خود را دریافت کرد. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

لیونل مسی جایزه نشریه مارکا را دریافت کرد

این نشریه که از بزرگ‌ترین منابع خبری ورزشی در اسپانیا و البته طرفدار باشگاه رئال مادرید محسوب می‌شود، لیست شش نفره‌ای از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را منتشر کرده که مسی در صدر آن قرار دارد. انتخاب مسی به‌عنوان بهترین بازیکن تاریخ با توجه به افتخارات بی‌نظیر او در دوران حرفه‌ای‌اش، از جمله هشت توپ طلای او و موفقیت‌های او در باشگاه بارسلونا، پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین، کاملاً قابل توجیه است.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، در رتبه دوم این لیست قرار دارد که او نیز با پنج توپ طلا و رکوردهای متعددش در دنیای فوتبال، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ به شمار می‌رود. پله، اسطوره برزیلی، با سه قهرمانی جام جهانی در جایگاه سوم قرار گرفته و آلفردو دی استفانو، یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید، در رتبه چهارم دیده می‌شود. دیگو مارادونا، اسطوره دیگر آرژانتینی، که به دلیل عملکردش در جام جهانی ۱۹۸۶ و تأثیرش در ناپولی شناخته می‌شود، در جایگاه پنجم این لیست قرار گرفته است. یوهان کرایف، بازیکن افسانه‌ای هلند و معمار فوتبال مدرن، نیز رتبه ششم این فهرست را به خود اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *