پوگبا: از منچسترسیتی پیشنهاد داشتم/ زلاتان با من تماس می‌گیرد؟

اخبار لیگ جزیره: پل پوگبا فاش کرد که در سال ۲۰۲۲ و بعد از ترک منچستریونایتد پیشنهاد پپ گواردیولا و باشگاه منچسترسیتی را رد کرده بود. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

پوگبا: از منچسترسیتی پیشنهاد داشتم/ زلاتان با من تماس می‌گیرد؟

پل پوگبا در سال ۲۰۲۲ پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد و گذراندن شش سال در این تیم، باید در مورد آینده خود تصمیم حساسی می‌گرفت و در این مقطع فرصت داشت تا به تیم رقیب سنتی شیاطین سرخ بپیوندد، اما پیشنهاد منچسترسیتی و پپ گواردیولا را نپذیرفت.

از این هافبک فرانسوی در گفت‌وگویی با نشریه گاتزتا پرسیده شد که آیا در تابستان ۲۰۲۲ پیشنهادی از سوی منچسترسیتی دریافت کرده بود، و او پاسخ داد: «بله.»

پوگبا پس از بازگشت به یوونتوس تنها در ۱۲ بازی برای این تیم ایتالیایی به میدان رفت و به جرم دوپینگ آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. محرومیت ۴ ساله پوگبا به ۱۸ ماه کاهش پیدا کرد اما همچنان مشخص نیست که آینده‌ای در یوونتوس خواهد داشت یا خیر.

این ستاره در مورد پیوستن به زلاتان ایبراهیموویچ، دوست و هم‌تیمی سابقش در میلان، گفت: «ایبرا همیشه یک اسطوره برای باشگاه خواهد بود و با تجربه‌اش می‌تواند کمک زیادی به میلان کند. آیا او با من تماس می‌گیرد تا به روسونری بپیوندم؟ زلاتان می‌داند که من با یوونتوس قرارداد دارم و در حال حاضر نمی‌توانم خودم را با پیراهن تیم دیگری تصور کنم. تمام تمرکزم روی بازگشت به میادین با پیراهن یوونتوس است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *