انتخاب عجیب ستاره سابق رئال مادرید از میان رونالدو و مسی

اخبار لیگ جزیره: مسوت اوزیل ستاره سابق رئال مادرید و آرسنال بازیکن مورد علاقه اش را از میان دو ابر اسطوره فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی انتخاب کرد. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

انتخاب عجیب ستاره سابق رئال مادرید از میان رونالدو و مسی

مسوت اوزیل دوره موفقی را در بین سال های 2010 و 2013 در رئال مادرید پشت سر گذاشت و سپس به آرسنال پیوست. او در مصاحبه های خود بارها اعلام کرده که هنوز عاشق رئال مادرید است و بازی های این تیم را دنبال می کند.

 از اوزیل سوال پرسیده شد که انتخابش از میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی کیست و جواب هافبک سابق آلمانی کمی شگفت انگیز بود و در حقیقت هیچ کدام از این دو سوپراستار را انتخاب نکرد و در جواب گفت: “آردا گولر.”

گولر بازیکن مورد علاقه اوزیل در رئال مادرید است، اما آنچلوتی خیلی به او توجه نمی کند و تنها 3 بار از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته. گولر در تیم ملی ترکیه عملکرد درخشانی دارد و در بازی مقابل ایسلند، برای تیم ملی کشورش گلزنی کرد.

گولر در جولای سال گذشته با قراردادی به ارزش 30 میلیون پیوست و در همان زمان نیز اوزیل از بزرگ ترین طرفداران گولر بود و در مورد او گفت: “فکر می کنم یک شماره 10 بهتر از من وجود داشته باشد و امیدوارم خداوند از او مراقبت کند. او آردا گولر است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *