پل پوگبا: غیرممکن است به میلان بروم؛ پیشنهاد گواردیولا را رد کردم تا به یوونتوس بروم

اخبار لیگ جزیره: پل پوگبا در مورد اینکه پیراهن شماره 10 یوونتوس از او گرفته شده و به کنان ییلدیز رسیده، گفت: “باشگاه کار درستی انجام داد و ییلدیز شایسته پوشیدن این پیراهن است” برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

پل پوگبا: غیرممکن است به میلان بروم؛ پیشنهاد گواردیولا را رد کردم تا به یوونتوس بروم

پل پوگبا قرار است پس از 18 ماه محرومیت، از ژانویه به میادین بازگردد اما همچنان مشخص نیست آیا یوونتوس و تیاگو موتا مایل به ادامه همکاری با او هستند یا باید به دنبال تیم جدیدی باشد.

پل پوگبا در مورد آینده اش در یوونتوس گفت:

حاضرم دستمزدم را کم کنم و در یوونتوس بمانم. هنوز با تیاگو موتا صحبت نکرده ام اما به زودی این کار را خواهم کرد. همه چیز بستگی به نظر من ندارد. باید دید برنامه یوونتوس چیست و اینکه من چگونه در تمرینات ظاهر می شوم. می خواهم به سطح تیم برسم و با تیمِ موتا جلو بروم. در حال حاضر واقعیت این است که من بازیکن یووه هستم و برای بازی در این تیم آماده می شوم.
آیا واقعیت دارد که در سال 2022 پیشنهاد منچسترسیتی و پپ گواردیولا را رد کردی؟

بله، به پپ گواردیولا گفتم “نه” زیرا یوونتوس را می خواستم.
در صورتی که زلاتان با او تماس بگیرد، به میلان می روی؟

غیرممکن است. خودم را در پیراهن تیم دیگری نمی بینم. تمرکزم بازگشت به میادین با پیراهن یووه است. یوونتوس چیزهای زیادی به من داده است. من در تورین به یک مرد تبدیل شدم. وقت جدایی از یووه نیست. وقت آن است که کارهای یووه را جبران کنم.
پوگبا در مورد جدایی مکس الگری از یوونتوس گفت:

مکس الگری باید به لیگ برتر برود. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
آدریان رابیو از یوونتوس جدا شد اما باشگاه مناسبی پیدا نکرد و در نهایت به مارسی پیوست:

تعجب کردم بازیکنی با کیفیت او به لیگ برتر نرفت.
در تابستان، یوونتوس تصمیم گرفت پیراهن شماره 10 تیم را به کنان ییلدیز بدهد. این در حالی بود که این پیراهن پیش از محرومیت، متعلق به پوگبا بود. او در این مورد گفت:

این متعلق به من نیست. این شماره یووه است. مدیریت کار درستی کرد. من 4 سال محروم شده بودم و آنها به درستی به آینده فکر کردند. کنان ییلدیز شایسته پوشیدن شماره 10 است. او در حال حاضر یکی از بهترین استعدادهای جهان است. وقتی اولین بار کنان را در تمرینات دیدم، با خودم گفتم: “اوه پسر! این بچه باید عضو دائمی تیم اصلی شود” او خاص است و خیلی دوستش دارم.
نصیحتی برای ولاهوویچ دارید؟

به عنوان دوست توصیه می کنم قلبش را دنبال کند و به عنوان هم تیمی به او توصیه می کنم قراردادش را تمدید کند و بماند.
هدف ورزشی ات چیست؟

امیدوارم در این فصل اسکودتو و لیگ قهرمانان را به دست آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *