هشدار ویلیام گالاس به چلسی: اگر جام نبرید، نگه داشتن کول پالمر آسان نخواهد بود

اخبار لیگ جزیره: مدافع سابق چلسی و آرسنال باور دارد که ستاره آبی‌ها باید یک تیمِ مدعی دور خودش داشته باشد؛ در غیر این صورت او خواهد رفت. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

هشدار ویلیام گالاس به چلسی: اگر جام نبرید، نگه داشتن کول پالمر آسان نخواهد بود

به عقیده ویلیام گالاس، چلسی برای حفظ کول پالمر باید به یک تیم مدعی جام تبدیل شود.

کول پالمر تا این لحظه ثابت کرده که در چلسیِ جدید تاد بولی، بیشتر از هر کسی شایسته رهبری پروژه را دارد. پالمر از نیمکت‌نشین منچسترسیتی به ستاره چلسی و یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شد و حالا انتظاراتی از باشگاه دارد. ویلیام گالاس، بازیکن سابق چلسی راجع به وضعیت کول پالمر به سایت گل گفت:

اگر چلسی نتواند به کول پالمر ثابت کند که توانایی جام بردن دارد، شاید او در آینده این تیم را ترک کند. مسئله اما اینجاست که مقصد او کجا خواهد بود؟ از نظر من انتقال به بارسلونا فوق‌العاده خواهد بود اما آن‌ها همین حالا بازیکنان جوانی مانند لامین یامال دارند (که ستاره تیم هستند) و شاید نیکو ویلیامز را هم به خدمت بگیرند.
گالاس در ادامه گفت:

پالمر در مسیر تکرار عملکرد فصل قبل خودش است اما اگر ببیند دوستانش (در تیم ملی یا هم‌تیمی‌های سابق) جام می‌برند و او نمی‌برد، قطعا ناراحت خواهد شد؛ آن هم با این سطح از عملکرد. اگر چلسی دوباره نتواند جام ببرد، بعید نیست که او بخواهد در مورد آینده خودش با سران باشگاه صحبت کند. پالمر می‌خواهد بداند که اهداف واقعی چلسی چیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *