راز فروش ماتیاس دلیخت؛ چرا بایرن مونیخ از این مدافع هلندی ناامید شد؟

اخبار لیگ جزیره: آیا ماتیاس دلیخت خرید اشتباهی برای منچستریونایتد بوده است؟ برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

راز فروش ماتیاس دلیخت؛ چرا بایرن مونیخ از این مدافع هلندی ناامید شد؟

ماتیاس دلیخت با این امید که روزی تبدیل به رهبر خط دفاعی بایرن مونیخ شود، از یوونتوس به این باشگاه پیوست. با این وجود درحالی‌که کم‌تر کسی انتظارش را داشت، او در پنجرۀ نقل‌وانتقالات تابستانی گذشته در فهرست فروش باواریایی‌هاقرار گرفت و در نهایت نیز در انتقالی به ارزش 50 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست.

هر چند این بازیکن 25 ساله تاکنون نتوانسته انتظارات از خود در تیم جدیدش را برآورده کند و برخی از کارشناسان فوتبال انگلیس شروع به انتقاد از عملکرد دلیخت و حتی تصمیم شیاطین سرخ برای خرید او کرده‌اند. بااین‌حال اصلاً از ابتدا چرا بایرن مونیخ نام او را در فهرست فروش خود قرار داد؟

کادر فنی بایرن مونیخ در آخرین فصل حضور ماتیاس دلیخت در این باشگاه، به‌شدت نگران عدم انعطاف‌پذیری او بودند. بسیاری از مسئولان باشگاه از بی‌تحرکی این مدافع میانی در طول دو سال حضورش در مونیخ بسیار ناامید شده بودند.

طبق گفته برخی منابع، مدت زمانی که دلیخت در سالن‌های بدنسازی صرف می‌کرد، این نگرانی را به‌وجود آورده بود که این کارش تأثیر منفی روی میزان تحرک او در زمین، چابکی‌اش و توانایی‌های او برای حرکت‌های سریع داشته باشد. اریک تن هاخ و منچستریونایتد نیز پیش از جذب این مدافع هلندی نسبت به این موضوعات آگاه بودند. در کل این حس در بایرن مونیخ وجود داشت که دلیخت پس از آنکه به یوونتوس پیوست، تبدیل به بازیکن کندتری شد و انعطاف‌پذیری‌اش را از دست داد. در بایرن مونیخ افراد کمی نسبت به دلیخت نظر مثبتی داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *