فاکتور سنگین منچستریونایتد در صورت اخراج اریک تن هاخ

اخبار لیگ جزیره: هزینه‌های مربوط به کادر فنی تاثیر فراوانی در «زیان خالص» حساب‌های مالی یک باشگاه دارد. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

فاکتور سنگین منچستریونایتد در صورت اخراج اریک تن هاخ

منچستریونایتد در میان نگرانی‌های مربوط به قوانین مالی، باید ضرر 14 میلیون پوندی اخراج اریک تن هاخ را در نظر بگیرد.

پس از خودداری سر جیم رتکلیف از حمایت عمومی از اریک تن هاخ، امروز ژان کلود بلان نیز اقدام مشابهی را انجام داد. خبرنگار بی‌بی‌سی از مدیر ارشد اینئوس در مورد سرمربی منچستریونایتد پرسید که بلان محترمانه اعلام کرد قصد صحبت ندارد. مدیران منچستریونایتد سه‌شنبه در لندن وضعیت تن هاخ را ارزیابی کردند اما تا این لحظه شفافیتی در مورد تصمیم نهایی وجود ندارد، اتفاقی که باعث می‌شود تن هاخ تیمش را برای دیدار با برنتفورد آماده کند. شیاطین سرخ پس از پایان فصل گذشته حداقل با شش سرمربی برای جانشینی اریک تن هاخ مذاکره کردند اما در نهایت قرارداد مرد هلندی به مدت یک سال دیگر تمدید شد. در واقع، طرفین برای فعال کردن بند یک ساله قرارداد قبلی به توافق رسیده بودند.

اگر منچستریونایتد تصمیم به برکناری اریک تن هاخ بگیرد، غرامت سرمربی 54 ساله حدود 14 میلیون پوند خواهد بود. با در نظر گرفتن غرامت احتمالی برای جذب سرمربی جدید، این ارقام برای باشگاهی که با قوانین سود و پایداری مالی دست و پنجه نرم می‌کند، چشم‌گیر خواهد بود. مطابق گزارش تایمز،لیگ قهرمانان اروپا تیغ تیز قوانین سود و پایداری مالی روی گردن منچستریونایتد قرار دارد و اگر باشگاه در کسب سهمیه کام بماند، وضعیت نگران‌کننده‌ای به وجود خواهد بود. هرچند به گفته دیوید اورنستین، یونایتد برای تصمیم‌گیری در مورد کادر فنی، به قوانین PSR توجه نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *