مذاکره لیورپول برای تمدید قرارداد مدافع فرانسوی آغاز شد

اخبار لیگ جزیره: باشگاه لیورپول مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد ابراهیما کوناته، مدافع فرانسوی ۲۵ ساله خود، تا سال ۲۰۲۸ آغاز کرده است. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

مذاکره لیورپول برای تمدید قرارداد مدافع فرانسوی آغاز شد

مطابق خبر فابریزیو رومانو ابراهیما کوناته که از زمان پیوستن به لیورپول در سال ۲۰۲۱ از باشگاه لایپزیگ، به یکی از مدافعان اصلی تیم تبدیل شده است، اکنون در نظر دارد تا مدت بیشتری در آنفیلد بماند. قرارداد کنونی او تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد، اما لیورپول برای جلوگیری از علاقه‌مندی سایر باشگاه‌ها و حفظ ستاره خود در بلندمدت، به دنبال تمدید این قرارداد است.

باشگاه‌های مختلفی از جمله پاری سن ژرمن به دنبال جذب کوناته بوده‌اند، اما او تمایل خود را برای ادامه همکاری با لیورپول نشان داده است. در حال حاضر، مدیران لیورپول امیدوارند که مذاکرات به نتیجه مثبتی برسد و قرارداد جدیدی امضا شود. کوناته تاکنون در ۹۹ بازی برای لیورپول حضور داشته و تأثیر بسزایی در موفقیت‌های تیم تحت هدایت یورگن کلوپ داشته است.

این تصمیم لیورپول به‌عنوان بخشی از تلاش‌های این باشگاه برای حفظ ستون‌ های دفاعی تیم، از جمله ویرجیل فن‌دایک و ترنت الکساندر-آرنولد، صورت می‌گیرد. در کنار این تمدیدها، وضعیت سایر بازیکنان اصلی مانند محمد صلاح نیز در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *