اریک تن هاگ پنجمین مربی پردرآمد در صورت اخراج از منچستریونایتد

اخبار لیگ جزیره: اگر اریک تن هاگ از سمت خود در منچستریونایتد اخراج شود، او به پنجمین مربی تبدیل خواهد شد که بیشترین مبلغ پرداختی از اخراجش را دریافت کرده است.  برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

اریک تن هاگ پنجمین مربی پردرآمد در صورت اخراج از منچستریونایتد

مبلغ پرداختی پیش‌بینی‌شده برای اخراج او حدود ۱۷.۵ میلیون پوند است. این مبلغ او را در رتبه پنجم لیست مربیانی قرار می‌دهد که بیشترین غرامت مالی را از اخراج‌ به دست آورده‌اند.

در صدر این لیست، آنتونیو کونته با مبلغ ۲۶.۶ میلیون پوند از اخراج از چلسی قرار دارد. پس از او یولیان ناگلزمن از بایرن مونیخ با ۲۶.۴ میلیون پوند در رتبه دوم است. ژوزه مورینیو نیز دو بار در این لیست حضور دارد؛ یک بار با ۱۹.۶ میلیون پوند در  منچستریونایتد یک بار با ۱۸ میلیون پوند از چلسی این آمار را به جا گذاشته است. این لیست نشان‌دهنده هزینه‌های بالایی است که باشگاه‌ها برای فسخ قرارداد مربیان خود پرداخت می‌کنند و اخراج مربیان در سطوح بالای فوتبال گاهی با مبالغ بسیار سنگینی همراه است.

هنوز تکلیف سرمربی هلندی با باشگاه منچستریونایتد مشخص نشده است اما شرایط او به زودی برای ادامه همکاری روشن خواهد شد و در صورت اخراج ممکن است رود فن نیستلروی جانشین او به صورت موقت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *