جنوا جدیدترین مشتری آقای عاصی فوتبال ایتالیا

اخبار لیگ جزیره: باشگاه جنوا جدیدترین مشتری مهاجم جنجالی سابق تیم ملی ایتالیا است‌. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

جنوا جدیدترین مشتری آقای عاصی فوتبال ایتالیا

مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه جنوا در حال مذاکره با ماریو بالوتلی، مهاجم سابق اینتر و میلان، برای بازگشت او به سری آ است. این مذاکرات به دلیل کمبود مهاجمان در تیم جنوا و مصدومیت بازیکنانی مانند ویتینیا و جونیور مسیاس صورت می‌گیرد. ماریو بالوتلی که بدون تیم است و آخرین بار در ترکیه با تیم آدانا دمیر اسپورت بازی کرده بود، علاقه‌مند به بازگشت به ایتالیا است.

سرمربی جنوا، آلبرتو جیلاردینو، که هم‌تیمی سابق بالوتلی در تیم ملی ایتالیا بوده، مستقیماً با او تماس گرفته است و مذاکرات برای این انتقال در جریان است. در صورت توافق، این بازگشت برای بالوتلی بعد از سه سال دوری از فوتبال ایتالیا و بازی در ترکیه و سوئیس خواهد بود. البته جنوا تنها مشتری این بازیکن جنجالی نیست زیرا تورینو هم پس از مصدومیت دوان زاپاتا به دنبال این مهاجم ۳۴ ساله است که در شرف حضور در لیگ ۳ اسپانیا بود اما در نهایت ممکن است دوباره به سری آ ایتالیا بازگردد و پس از چندین سال دوری از سری آ دوباره با پیراهن یکی از دو تیم علاقه‌مند به خود در میادین حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *