پدیده سابق آکادمی بایرن مونیخ امیدوار به تبدیل شدن به مهره ثابت مانشافت

اخبار لیگ جزیره: یکی از بهترین های دو فصل اخیر بوندسلیگا به تازگی به تیم ملی فوتبال آلمان دعوت شده است. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

پدیده سابق آکادمی بایرن مونیخ امیدوار به تبدیل شدن به مهره ثابت مانشافت

آنجلو استیلر هافبک دفاعی چپ پا ۲۳ ساله آلمانی که به تازگی نیز به تیم ملی آلمان دعوت شده محصول آکادمی بایرن مونیخ و با پیراهن تیم بزرگسالان این باشگاه ۳ بار مخصوصا در لیگ قهرمانان اروپا تحت هدایت هانسی فلیک به میدان رفت و اتفاقا در تابستان گذشته مورد توجه او برای تقویت خط هافبک بارسلونا قرار گرفته بود اما برچسب ۵۰ میلیون یورویی او و همچنین اعتبار قراردادش با این باشگاه تا سال ۲۰۲۷ این انتقال را ممکن نساخت.

استیلر که در تابستان ۲۰۲۳ با تنها ۵.۵ میلیون یورو از هوفنهایم به اشتوتگارت پیوسته بود در فصل گذشته در تیم تحت هدایت سباستین هوینس در ۳۲ بازی بوندس لیگایی آمار ۱ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند و نقشی کلیدی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و نایب قهرمانی اشتوتگارت در بوندس لیگا بالاتر از بایرن مونیخ باشگاه سابق خود را ایفا کرد و اکنون امیدوار است با ادامه درخشش خود در این تیم بتواند در سالهای آتی راهی تیم های بزرگتر شود و تبدیل به یک مهره کلیدی در تیم ملی آلمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *