اعتراف مدیر سابق سیتی: نگران رای دادگاهم!

اخبار لیگ جزیره: دیوید برنشتاین، مدیر سابق منچسترسیتی، می‌گوید نگران رای دادگاه درباره پرونده ۱۱۵ مورد تخلف این باشگاه است. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

اعتراف مدیر سابق سیتی: نگران رای دادگاهم!

منچسترسیتی متهم است که در طول ۹ سال در فاصله سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ در ۱۱۵ مورد قوانین فرپلی مالی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را نقض کرده و حالا قرار است دادگاهی به این پرونده رسیدگی و رای نهایی و جریمه در نظر گرفته شده برای آنها را اعلام کند.

پیش‌بینی می‌شود که رسیدگی به این پرونده که از روز دوشنبه آغاز شده، روند قانونی بسیار طولانی‌مدتی داشته باشد و حداقل نتیجه نهایی اولیه دو ماه بعد مشخص شود و حکم نهایی در بهترین حالت پیش از بهار ۲۰۲۵ به صورت رسمی و علنی اعلام نخواهد شد.

مدیران سیتی در طول چند ماه اخیر بارها تاکید کرده‌اند که هیچ نقض قانونی از سوی آنها صورت نگرفته است، اما برنشتاین که در فاصله سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳ مدیریت این باشگاه را برعهده داشت، به اسکای اسپورت گفت: «من غافلگیر نشدم که شرایط به اینجا رسید. ۱۱۵ مورد اتهام وجود دارد که در بازه زمانی طولانی‌مدتی رخ داده است. این اتهامات بسیار جدی است و باید به آنها پاسخ داده شود.

من مدیر سابق این باشگاه هستم، اما در عین حال هوادار سیتی هم هستم. از این وضعیت بسیار نگران شدم. چیزی که از ظاهر قضیه مشخص است این است که این اتهامات بسیار جدی است. سیتی بهترین وکیلان را دارد و آنها می‌توانند از خودشان دفاع کنند و باید ببینیم که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما مدارک سنگینی علیه آنها است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *