خوشحالی یونایتد: مونت زودتر به میادین برمی‌گردد

اخبار لیگ جزیره: میسون مونت زودتر از موعد تعیین شده آماده بازگشت به میادین خواهد بود. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

خوشحالی یونایتد: مونت زودتر به میادین برمی‌گردد

مونت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت چلسی را ترک کند و راهی منچستریونایتد شد تا تجربه جدیدی را در دوران فوتبالش به دست آورد، اما اولین فصل حضورش در این تیم با مصدومیت‌های متعدد همراه شد که کار را برای او سخت کرد.

این بازیکن ۲۵ ساله در طول فصل گذشته تنها در هشت بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت، اما امیدوار بود که شرایط در فصل جدید برایش تغییر کند. عملکرد او به حدی خوب بود که در دو بازی ابتدایی فصل جدید برابر برایتون و فولام در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما پیش از بازی برابر لیورپول دچار مصدومیت عضلانی شد.

مونت و کادر پزشکی باشگاه یونایتد هیچ زمان مشخصی را برای بازگشت میادین اعلام نکرده بودند، اما منابع نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که او در بهترین حالت در اواخر ماه سپتامبر (اواسط مهرماه) می‌تواند به میادین برگردد، اما به نظر می‌رسد که روند درمان مصدومیت او زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت طی شده است.

اریک تن‌هاخ این موضوع را تایید کرد و حالا هواداران یونایتد منتظر حضور دوباره او در زمین هستند. مونت در حال حاضر به تمرینات برگشته است، اما بعید است که در بازی سه‌شنبه یونایتد برابر بارنزلی در دور سوم از رقابت‌های جام اتحادیه در زمین حضور داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *