نگرانی جدی آرسنالی‌ها: کاپیتان مصدوم شد! (عکس)

اخبار لیگ جزیره: کادر پزشکی آرسنال بلافاصله پس از مصدومیت مارتین اودگارد در تیم ملی نروژ، با مسئولان این تیم تماس برقرار کردند. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

نگرانی جدی آرسنالی‌ها: کاپیتان مصدوم شد! (عکس)

در دیدار نروژ مقابل اتریش در چارچوب هفته دوم از گروه سوم لیگ ملت‌های اروپا B، اتفاقی رخ داد که باعث نگرانی باشگاه آرسنال و هوادارانش شده است.

در دقیقه ۶۴ بازی پس از خطای کریستوف بومگارتنر روی مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال و تیم ملی نروژ، سرنگون شد و دیگر نتوانست از جایش بلند شود.

او درحالی‌که روی زمین افتاده بود، فریاد می‌زد و به نظر می‌رسید که در حال اشک ریختن است. کادر پزشکی تیم نروژ بلافاصله وارد زمین شدند و به بررسی وضعیتش پرداختند.

در نهایت پس از حدود ۴ دقیقه تأخیر، اودگارد لنگ لنگان و به کمک پزشکان زمین بازی را ترک کرد. نکته نگران‌کننده این بود که او به سختی قادر به حرکت پای مصدومش بود و در حال ترک زمین نیز همچنان اشک می‌ریخت.

حالا گفته می‌شود دقایقی پس از این مصدومیت، کادر پزشکی آرسنال که به شدت نگران وضعیت کاپیتان تیم‌شان هستند با کادر پزشکی نروژ تماس گرفتند و جویای وضعیت این بازیکن شده‌اند.

در حال حاضر مشخص نیست که این مصدومیت که گفته می‌شود از ناحیه مچ پا است، تا چه حد جدی است و مدت دوری اودگارد چقدر خواهد بود. توپچی‌ها در بازی بعدی‌شان، روز یکشنبه هفته بعد از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف تاتنهام خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *