با پایان محرومیت ۱۰ ماهه: تونالی در ترکیب نیوکسل

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، تایید کرد که ساندرو تونالی پس از 10 ماه محرومیت فردا بازی خواهد کرد. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

با پایان محرومیت ۱۰ ماهه: تونالی در ترکیب نیوکسل

ساندرو تونالی که تابستان گذشته با 60 میلیون یورو از میلان به نیوکاسل پیوست، در ماه اکتبر از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل نقض قوانین شرط بندی سری A، محروم شد.

محرومیت این بازیکن 23 ساله امروز به پایان می‌رسد و به این معنی است که برای بازی روز چهارشنبه در جام اتحادیه می‌تواند مقابل ناتینگهام فارست بازی کند.

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، در نشست خبری پیش از بازی گفت: “او قطعا در ترکیب خواهد بود. او آماده است. تونالی بسیار سخت کار کرده تا بتواند از آمادگی جسمانی بسیار خوبی برخوردار باشد.”

تونالی که دومین خرید گرانقیمت نیوکسل است، قبل از اعمال محرومیت 12 بار برای تیم هاو به میدان رفته بود.

هاو در پاسخ به این سوال که با بازگشت تونالی چه احساسی خواهد داشت، گفت: “من طیفی از احساسات و هیجان زیادی را تصور می‌کنم. زمانی که شما برای مدت طولانی از فوتبال دور هستید، زمان زیادی برای تجزیه و تحلیل و تأمل دارید.

اکنون ساندرو دوباره به انجام کاری که دوست دارد برمی‌گردد. این اتفاق برای او یک آزادی باورنکردنی خواهد بود. ذره‌بین روی همه هست و برای مدتی روی او خواهد بود. او این را می‌فهمد و ما آن را درک می‌کنیم. او باید با قدرتی که داشت، بازی کند و هیچ کار غیرعادی‌ای انجام ندهد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *