در کل‌کل توییتری: سند محرمانه گالاتاسرای منتشر شد!

یک خبرنگار ترکیه‌ای در اقدامی عجیب سند محرمانه مذاکرات گالاتاسرای با لوکاس دینیه، مدافع آستون ویلا، را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

در کل‌کل توییتری: سند محرمانه گالاتاسرای منتشر شد!

شبکه‌های اجتماعی در طول سال مرکز شایعات نقل و انتقالات هستند و بسیاری از هواداران از پلتفرم‌هایی مانند ایکس برای دریافت اخبار درباره ورود و خروج احتمالی بازیکنان استفاده می‌کنند.

با این حال، بازیکنان معمولاً به شایعات پاسخ نمی‌دهند و اگر هم پاسخ دهند، معمولاً برای تکذیب شایعات است، همانطور که در مورد دینیه، مدافع آستون ویلا، اتفاق افتاد. در حال حاضر دو سال دیگر از قرارداد فعلی دینیه با استون ویلا باقی مانده و او مورد توجه گالاتاسرای قرار گرفته است که عادت دارند ستارگان لیگ برتر را جذب کنند.

خبرنگاران با دانش داخلی از نقل و انتقالات احتمالی اغلب اطلاعات را با دنبال‌کنندگان مشتاق در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. یاگیز سابونچوغلو، خبرنگار ترکیه‌ای، با بیش از یک میلیون دنبال‌کننده در ایکس خبر جدیدی را به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که گالاتاسرای با دینیه به توافق شخصی رسیده است. او نوشت:«گالاتاسرای با لوکاس دینیه به توافق رسید و پیشنهاد رسمی برای استون ویلا ارسال شد و مذاکرات آغاز شده‌اند.»

اما دینیه سریعاً این ادعا را تکذیب کرد و با چهار کلمه پاسخ داد:«ببخشید، اما درست نیست» و سه ایموجی خنده به پیامش اضافه کرد. انتظار می‌رفت این پایان ماجرا باشد، اما سابونچوغلو با انتشار تصویری از یک سند به ظاهر محرمانه از پیشنهاد قرضی برای دینیه و در جریان بودن مذاکرات، شبکه‌های اجتماعی را به هم ریخت.

این نامه ظاهراً رسمی شامل جزئیات یک قرارداد قرضی یک ساله بدون هیچ هزینه‌ای برای استون ویلا است. گالاتاسرای پیشنهاد داده که تمام حقوق دینیه را خواهد داد و از نمایندگان استون ویلا خواسته که اجازه دهند مذاکرات مستقیم با بازیکن آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *