انزو مارسکا: بازگشت انزو فرناندز برای چلسی دردسرساز نخواهد بود

اخبار لیگ جزیره : انزو مارسکا اولین کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود به عنوان سرمربی چلسی را برگزار کرد. اولین بازی دوستانه چلسی در سانتاکلارای کالیفرنیا مقابل رکس هم (۰۵:۳۰ پنج‌شنبه به وقت تهران) برگزار خواهد شد. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

اخبار لیگ جزیره انزو مارسکا بازگشت انزو فرناندز برای چلسی دردسرساز نخواهد بود

– چلسی در مورد وضعیت انزو فرناندز چه می‌کند؟

خوشحالم که بازیکن بیانیه‌ای برای عذرخواهی صادر کرد. باشگاه هم همین کار را انجام داد. چیزی برای اضافه کردن به این داستان وجود ندارد. موضوع روشن و شفاف است.
– چقدر مهم است که ارتباطی با هواداران برقرار کنید؟ و می‌توانید فلسفه خود را توضیح دهید؟

همیشه مهم است که ارتباطی با هواداران داشته باشیم. هواداران در همه جا. فلسفه ما خیلی واضح است. سعی می‌کنیم بازی را در اختیار بگیریم. تلاش می‌کنیم تا حد امکان توپ را در اختیار داشته باشیم. به طور کلی، این کمی از ایده ما است. باید در داخل و خارج از میدان تهاجمی و جنگنده باشیم.
– آیا بازگشت انزو فرناندز مشکل‌ساز خواهد شد؟

صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم مشکلاتی وجود داشته باشد.همه آنها انسان هستند. هیچ نیت بدی از هیچ یک از آنها وجود ندارد. فکر نمی‌کنم وقتی انزو برگردد مشکلی داشته باشیم. بازیکن و باشگاه وضعیت را شفاف کرده‌اند. همیشه می‌گویم که قضاوت در مورد چنین مسائلی تقریبا غیرممکن است. خوشبختانه، ما دو هفته پیش تمرینات خودمان را شروع کردیم و مشکلات زیادی نداشتیم.
– دلیل عدم حضور تروه چالوبا در لیست چه بود؟

از نظر من، همیشه ناراحت کننده است که بازیکنان را بیرون بگذاریم چه در پیش‌فصل، تیم و یا ترکیب اصلی. آنها هر روز برای هدفی یکسان کار می‌کنند. وضعیت تروه واضح است.
– کریستوفر انکونکو کجا بازی خواهد کرد؟

او می‌تواند در هر پستی بازی کند. انکونکو یکی از بازیکنانی است که در این دو هفته بسیار، بسیار خوب عمل کرده است. او دارد به نحوی که ما می‌خواهیم بازی می‌کنیم تمرین می‌کند. تلاش خواهیم کرد بازیکنانی داشته باشیم که بتوانند در پست‌های مختلف بازی کنند.
– هدف شما در باشگاهی مثل چلسی چیست؟

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که من با همان ایده و هدف اینجا هستم. وقتی به باشگاهی مثل چلسی ملحق می‌شوید، باید سعی کنید جام ببرید، یا حداقل رقابت کنید. کی؟ نمی‌دانم. امیدوارم هر چه زودتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *