پیش بینی وسلی اسنایدر؛ منچستریونایتد زودتر قهرمان می‌شود یا لیورپول؟

اخبار لیگ جزیره : ستاره هلندی سابق دنیای فوتبال، نتیجه رقابت بین دو سرمربی هموطن خودش در لیگ برتر انگلیس را پیش بینی کرد. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

اخبار لیگ جزیره پیش بینی وسلی اسنایدر منچستریونایتد زودتر قهرمان می‌شود یا لیورپول

رقابت بزرگ فوتبال انگلیس امسال در هلند داغ‌تر می‌شود، چون دو سرمربی هلندی با هم روبه‌رو می‌شوند. آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شده و تمدید قرارداد اریک تن هاخ با منچستریونایتد هم نهایی شد. وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق دنیای فوتبال در مصاحبه جدیدش با تاک اسپورت در مورد جدال منچستریونایتد و لیورپول با حضور این مربیان صحبت کرد.

هر دو مربی خوبی هستند. اسلوت در فاینورد کار فوق العاده‌ای انجام داد و در یونایتد هم به تن‌هاخ خیلی اعتماد دارند. او قراردادش را تمدید کرده و رود فن نیستلروی را هم کنار خودش خواهد داشت. بنابراین فکر می‌کنم آن‌ها می‌توانند کار بزرگی انجام دهند چون در یونایتد بازیکنان فوق العاده‌ای دارند. اما به زمان نیاز دارند. تا الان به نظر می‌رسد آنها به تن هاخ زمان لازم را برای ساختن تیم می دهند. فکر می‌کنم این فصل منچستریونایتد را در کورس کسب جام خواهیم دید.
از اسنایدر پرسیده شد که کدام یک از دو تیم منچستریونایتد و لیورپول، زودتر قهرمان می شوند:

کدام تیم زوتر قهرمان می شود؟ منچستریونایتد. چون آن‌ها زمان لازم برای انجام کامل پروژه خودشان را داشته اند و دارند. تن هاخ تا مدت زیادی آنجا می‌ماند باشگاه برای اجرای این پروژه به او اعتماد دارد. فکر می‌کنم یونایتد این فصل نسبت به فصل گذشته قوی‌تر خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *