امضای 60 هزار هوادار بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت را نفروشید!

اخبار لیگ جزیره : هواداران بایرن مونیخ مخالف موضع باشگاه هستند و نمی‌خواهند مدافع هلندی تیم‌شان راهی منچستریونایتد شود. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

اخبار لیگ جزیره امضای 60 هزار هوادار بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت را نفروشید

انتقال ماتياس دلیخت به منچستریونایتد یک مانع جدید پیش روی خودش می بیند. طبق گزارش‌های اسکای آلمان، حدود 60 هزار طرفدار بایرن مونیخ با امضای طوماری خواهان ماندن این مدافع هلندی در تیم شده‌اند. در هفته‌های اخیر با توجه به پافشاری اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد که سابقه همکاری با دلیخت در آژاکس را دارد، احتمال انتقال این بازیکن 24 ساله به اولدترافورد بسیار زیاد شده است.

طرفداران بایرن مونیخ که به شکل مجازی در حال امضا جمع کردن هستند، دی لیخت را مدافعي در کلاس جهانی توصیف می‌کنند. در طومار، دلیخت این گونه توصیف شده:

او احتمالا بهترین بازیکن تیم ما است
آینده‌ای درخشان در پیش دارد
ذهنیت فوق العاده ای دارد
دلیخت فصل گذشته به دلیل مصدومیت تنها در 22 بازی بوندسلیگا به میدان رفت، اما زمانی که آمادگی کامل داشت هم گاهی اوقات به چشم توماس توخل نمی آمد. امضای این طومار توسط هواداران بایرن مونیخ نشان می‌دهد که آن‌ها تمایل زیادی به حفظ دلیخت دارند و این موضوع می‌تواند در تصمیم نهایی باشگاه و همچنین تمایل خود بازیکن تاثیر بگذارد. باید دید با وجود علاقه منچستریونایتد و سابقه همکاری دلیخت با تن هاخ، او سرانجام راهی لیگ برتر خواهد شد یا به حضور خود در آلیانتس آرنا ادامه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *