خبر خوب برای آرنه اسلوت و لیورپول؛ محمد صلاح و واتارو اندو به المپیک نمی‌روند

اخبار لیگ جزیره : محمد صلاح و واتارو اندو به دلیل عدم حضور در المپیک، به طور کامل در پیش فصل لیورپول در دسترس خواهند بود. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

اخبار لیگ جزیره خبر خوب برای آرنه اسلوت و لیورپول محمد صلاح و واتارو اندو به المپیک نمی‌روند

به گزارش اتلتیک، مصر و ژاپن در مورد فرا خواندن این دو بازیکن به عنوان یکی از سه سهمیه بالای ۲۳ سال مجاز در هر تیم، برای مسابقات المپیک پاریس صحبت کرده بودند. با این حال، از آنجایی که المپیک یک رقابت مورد تایید فیفا نیست، باشگاه‌ها مجبور به در اختیار قرار دادن بازیکنان خود نیستند و اینک پس از مذاکرات صورت گرفته، این زوج در تیم باشگاهی خود باقی خواهند ماند.

استفان بایجتیچ نیز با توجه به نیاز به یک پیش فصل بدون وقفه برای پیشرفتش پس از مصدومیت در اکثر مواقع فصل گذشته، از تیم ملی اسپانیا کنار گذاشته شده است.

از دست ندادن بازیکنی برای المپیک، برای سرمربی جدید، آرنه اسلوت، که به دنبال اثرگذاری بر روی تیمی است که از یورگن کلوپ به ارث برده، یک امتیاز محسوب می‌شود. این بدان معناست که انتظار می‌رود صلاح و اندو اواخر همین ماه در تور پیش فصل تیم در آمریکا حضور داشته باشند.

لیورپول در تاریخ ۲ مرداد به پیتسبورگ پرواز می‌کند و سه روز بعد در اولین بازی دوستانه خود به مصاف رئال بتیس می‌رود. آن‌ها در روز شنبه ۲۷ مرداد، کار خود را در فصل جدید لیگ برتر مقابل تیم تازه صعود کرده ایپسویچ تاون، آغاز می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *