جاه‌طلبی نایب قهرمان بوندسلیگا؛ اشتوتگارت دنیز اونداف را حفظ می‌کند

اخبار لیگ جزیره : دنیز اونداف در سال 2023 به صورت قرضی از برایتون به اشتوتگارت پیوست و نقشی مهم در این فصل فوق‌العاده نایب قهرمان بوندسلیگا ایفا کرد. بااین‌حال قرارداد او تا پایان فصل گذشته اعتبار داشت و به خاطر گران بودن بند خرید گنجانده شده برای سوابی‌ها، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این ملی‌پوش آلمانی به وجود آمده بود. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

اخبار لیگ جزیره جاه‌طلبی نایب قهرمان بوندسلیگا اشتوتگارت دنیز اونداف را حفظ می‌کند

حال به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ اشتوتگارت بند خرید 20 میلیون یورویی گنجانده شده در قرارداد دنیز اونداف را فعال کرده و این مهاجم 27 ساله فصل آینده نیز لباس سوابی‌ها را بر تن خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود اشتوتگارت و اونداف بر سر یک قرارداد جدید سه یا چهار ساله همراه با افزایش سنگین حقوق به توافق رسیده‌اند.

بااین‌حال هنوز همه چیز تمام نشده است. یک بند بازخرید برای برایتون در قرارداد این بازیکن وجود دارد که کمی بیش‌تر از 20 میلیون یورو است و آن‌ها می‌توانند از این بند بهره ببرند؛ اما اونداف تمایلی به بازگشت ندارد و می‌خواهد در اشتوتگارت بماند. حال اگر برایتون از این بند چشم‌پوشی کند، اشتوتگارت یکی از گران‌ترین نقل‌وانتقالات تاریخ خود را انجام داده است.

گفتنی است قرارداد اونداف با برایتون تا سال 2026 اعتبار داشت. او همچنین در فصلی که گذشت توانست از خود آمار 19 گل و 10 پاس گل را برای اشتوتگارت ثبت کند و عملکرد درخشانی داشته است. عملکردی که باید دید آیا برایتون از آن صرف‌نظر خواهد کرد. همچنین باید توجه داشت با جدایی سرو گیراسی، حفظ اونداف اهمیت بیش‌تری برای اشتوتگارت پیدا کرده است تا بیش از این ستارگانش را از دست ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *