اورتون تایید کرد؛ دن فریدکین در حال خرید سهام فرهاد مشیری است

اخبار لیگ جزیره : دن فریدکین می‌تواند به زودی به عنوان مالک دو باشگاه آاس رم و اورتون شناخته شود. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

اورتون تایید کرد؛ دن فریدکین در حال خرید سهام فرهاد مشیری است

پس از یک سال، معمای مالکیت اورتون می‌‌تواند به پایان برسد.

پس از توافق هفته گذشته دن فریدکین و فرهاد مشیری، پیشتازی میلیاردر آمریکایی توسط اورتون تایید شد. مطابق قوانین انتقال مالکیت، تافی‌ها باید برای نهایی کردن قرارداد فروش باشگاه به گروه فریدکین، به صورت رسمی از مذاکرات با سایر خریداران خارج و به صورت ویژه با مالک آاس رم وارد گفت‌وگو می‌شدند. ماه‌های گذشته گروه 777 پارتنرز برای خرید 94.1% سهام فرهاد مشیری قرار بود بیش از 550 میلیون پوند پرداخت کند، با این حال پروتکل‌های مالی لیگ برتر توانایی‌های آن‌ها را تایید نکرد. اورتون در بیانیه خود نوشته است:

باشگاه فوتبال اورتون قصد دارد هواداران و ذینفعان را در جریان آخرین تحولات مربوط به مالکیت باشگاه قرار دهد. مالکان اورتون چندین پیشنهاد قابل توجه از گروه‌های مختلفی دریافت کرد. باشگاه امروز (۲۱ ژوئن) تایید می‌کند که دوره‌ای از مذاکرات اختصاصی به گروه فریدکین اعطا شده است تا اقداماتش برای خرید سهام اکثریت باشگاه را پیش ببرد. طرفین برای نهایی کردن این توافق همکاری می‌کنند، در همان حال نیز فعالیت اورتون به صورت عادی ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *