به‌زودی فوتبال منفجر خواهد شد!

اخبار لیگ جزیره : میشل پلاتینی اطمینان دارد که در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد شکل‌گیری سوپرلیگ و تحولی بزرگ در فوتبال خواهیم بود. برای ادامه مطلب با سایت اخبار لیگ جزیره همراه باشید.

به‌زودی فوتبال منفجر خواهد شد!

میشل پلاتینی، رئیس سابق یوفا، که پس از اتهام کلاهبردای و فساد مالی از این سمت کنار رفت، بعد از مدت‌ها در مصاحبه با نشریه فیگارو سکوتش را شکست.

او پیش‌بینی کرد که در آینده شاهد شکل‌گیری سوپرلیگ اروپا خواهیم بود و شاید دیگر نه یوفا و نه فیفا کنترلی روی باشگاه نداشته باشند.

اسطوره فوتبال فرانسه و برنده سه توپ طلا گفت: با رای دادگاه اروپا که فیفا و یوفا دیگر انحصاری روی مسابقات فوتبال ندارند، این ورزش به زودی منفجر خواهد شد. رئال مادرید و بارسلونا، حداقل به طور علنی، به عنوان آخرین مدافعان نظم جدید فوتبال باقی مانده‌اند. بسیاری از مردم با من تماس می‌گیرند و آنها افرادی هستند که مانند من فیفا و یوفا را دوست ندارند. در ابتدا ثروتمندترین کشورهای فوتبالی بودند که استادیوم‌های بزرگی داشتند و پول درآوردند. امروز شاهد علاقه کشورهایی جدید هستیم که پول زیادی دارند و می‌خواهند سرمایه گذاری کنند. قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی.

پلاتینی ادامه داد: شاید نه فیفا و نه یوفا دیگر وجود خارجی نداشته باشند، اگرچه معتقدم به مدیریت فدراسیون‌های ملی و نه باشگاه ادامه خواهند داد. فوتبال یک تجارت است، بازیکنان تاجر و باشگاه‌ها نیز برند هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *